גנץ: "הממשלה תקבל גיבוי מלא לפעולה באיראן"

    איתי גדסי No Comments on גנץ: "הממשלה תקבל גיבוי מלא לפעולה באיראן"

    גנץ בכנס הג'רוזלם פוסט: "אם תגיע העת שבה נצטרך לפעול מול איראן, הממשלה תקבל גיבוי מלא לכל פעולה נחושה, ראויה ואחראית שתמנע מאיראן להגיע לנשק גרעיני"

    צילום: אלעד גוטמן
    13:28
    01.05.24
    יונתן שורק No Comments on מיוחד: פנה ל'מוקד הציבורי' עקב קריאת גז שגויה וכספו הוחזר

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    יו"ר המחנה הממלכתי בני גנץ, נאם הערב (שני) בכנס הג'רוזלם פוסט והתייחס לאיום האיראני: "בימים אלו, אנו עדים להתפתחות איום ממשי של איראן גרעינית על סף דלתנו. איראן גרעינית תהפוך קודם כל לאיום עולמי, שיסכן את יציבות המזרח התיכון וישפיע על העולם כולו. אנחנו נמצאים ברגעים מכריעים. מדינת ישראל לא תוכל לאפשר לאיראן להגיע לנשק גרעיני".

    "דווקא כמנהיג מהאופוזיציה, אני רוצה להעביר מסר ברור: מדינת ישראל תעשה כל מה שיידרש בכדי למנוע איום על קיומה. למרות המחלוקות ביננו, אם יגיע הזמן שבו נצטרך לפעול, הממשלה הנוכחית תקבל גיבוי מלא מהאופוזיציה לכל פעולה נחושה, ראויה ואחראית, במטרה למנוע מאיראן להגיע לנשק גרעיני", הצהיר. "פעולה כזו עלולה להביא להשלכות משמעותיות. כמו תמיד בנושאי ביטחון לאומי, כל ההנהגה הלאומית בישראל וכל העם בישראל יתאחד".

    עוד אמר: "משום שאנחנו נמצאים ברגעים מכריעים כאלו, התיאום שלנו עם הקהילה הבינלאומית מול האיום שמציבה איראן חשוב ביותר. זו העת, להניח בצד כל מה שעשוי להעיב על שיתוף הפעולה הביטחוני שלנו עם בעלת הברית החשובה ביותר של ישראל – ארצות הברית. אסור ששיקולים פוליטיים ופעולות טקטיות, יפגעו באינטרסים הביטחוניים העליונים של מדינת ישראל".



    0 תגובות